مباحثات

رسانه فکری تحلیلی حوزه و روحانیت

هفتمین شماره از نسخه مکتوب و قابل چاپ سایت مباحثات، حاوی مهمترین مطالب منتشر شده در مباحثات در آبان ۱۳۹۵، منتشر شد. «مباحثات» از مدتی قبل با توجه به این نکته‌ که برخی مخاطبینِ مطالب منتشرشده در سایت، امکان یا فرصت استفاده از اینترنت را ندارند، هرازگاهی برخی مطالب را به‌صورت مکتوب در اختیار تعدادی از اساتید و فضلای حوزه و دانشگاه قرار داده است.

هفتمین شماره نسخه مکتوب مباحثات
هفتمین شماره نسخه مکتوب مباحثات

هفتمین شماره نسخه‌ی مکتوب «مباحثات» با قالب جدید – شامل مطالب منتشرشده در آبان ۱۳۹۵ش – به‌تازگی منتشر شده است و پس از این هم هر ماه به‌صورت منظم منتشر خواهد شد. عناوین برخی مطالب منتشرشده در نسخه‌ی مکتوب مهرماه عبارتند از: «ایرانیت و اسلامیت؛ از تقابل تا همگرایی»، «مرجعیت نجف پس از آیت‌ﷲ‌العظمی سیستانی»؛ «شخصیت علمی و نظری علامه طباطبایی»، «آیت‌ﷲ‌العظمی موسوی اردبیلی در آینه تصاویر» و «استاد قدیمی دروس خارج حوزه‌ی علمیه‌ی قم در بستر بیماری».

جدیدترین نسخه‌ی مکتوب سایت، دربردارنده‌ی «ویژه‌نامه‌ی پیاده‌روی اربعین» نیز هست که عناوین برخی مطالب آن عبارتند از: «میان مقتل و مرثیه»، «جهانی‌سازی اربعین»، «پیاده تا کربلا» و «نگاهی جامعه‌شناختی به پدیده‌ی پیاده‌روی اربعین».

نسخه‌ی مکتوب مباحثات، در شمارگان محدودی چاپ و برای برخی مراکز علمی‌ – پژوهشی، دانشگاه‌ها و تعدادی از اساتید و فضلای حوزه و دانشگاه ارسال می‌شود و ان‌شاءﷲ در آینده‌ای نزدیک با شمارگان بیش‌تر در فروشگاه‌های مطبوعاتی عرضه خواهد شد.

(می‌توانید نسخه‌ی مکتوب را به‌صورت پی‌دی‌اف از این‌جا دانلود کنید)

رده‌های مرتبط

پاسخ دهید