ایشان به علامه طباطبایی انکار خالق را نسبت دادهاند و علامه حسنزاده آملی را علامه باطل خطاب کردهاند! آیا فلاسفه ما از کندی تا علامه طباطبایی جایی گفتهاند که ما خدا و خالقی نداریم؟ یا فهم غلط جناب میلانی چنین نسبت کذب و افترای باطلی نثار علامه کرده است؟ آیا جناب میلانی حتی طبق اصول اسلامی و اهل بیتی خودشان نمیتوانند به خود بگویند شاید اشتباه فهم کردهاند؟ ادامه …
اصولاً شهید بهشتی بر این باور بود که مبنای نظام اجتماعی در عصر غیبت و فقدان معصوم بر «رأی اکثریت» است؛ نه بر «حقانیت»؛ زیرا هر کسی رأی خود را حق میپندارد. این دیدگاه در برابر دیدگاه کسانی است که سخن از «کشفِ فقیه جامع شرایط از میان فقیهان» میزنند، یا «رأی اکثریت را تزئینی و تشریفاتی» قلمداد میکنند. ادامه …