مباحثات

رسانه فکری تحلیلی حوزه و روحانیت
به همت دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود؛

همایش علمی "امام خمینی پیام آور وحدت" به همت دانشگاه ادیان و مذاهب با همکاری مؤسـسه تنظیم و نشـر آثار امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، همایش علمی «امام خمینی پیام آور وحدت» به همت دانشگاه ادیان و مذاهب و با همکاری مؤسـسه تنظیم و نشـر آثار امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این همایش با هدف فراهم نمودن زمینه آشنایی بیشتر با سیره­ نظری و عملی بنیانگذاز جمهوری اسلامی، آبان ماه سال جاری با حضور اندیشمندان و پژوهشگران حوزه­ اندیشه­ امام خمینی(ره) در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام کمیته علمی همایش، اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان می‌توانند تا تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۴ مقالات خود را پیرامون موضوعات مرتبط با اندیشه‌های تقریبی امام خمینی(ره) در عرصه‌های سیاسی، فقهی، کلامی و اجتماعی به دبیرخانه کمیته علمی همایش ارسال نمایند.

چکیده مقالات در یـک صفـحه و اصل مقالات حداکثر در ۲۵ صفحه به صورت تایپ شده در قالب نرم افزار WORD به نشانی قم، دانشگاه ادیان و مذاهب، دفتر تقریب مذاهب اسلامی و یا پست الکترونیک ارسال گردد.

به مقـالات بـرگزیده عـلاوه بـر ارائه در هـمایش و انتشار در کتاب مجموعه مقالات همایش و دیگر مجلات معتبر داخلی، جوایزی اهداء خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ‎+۹۸-۲۵-۳۲۸۰۲۶۱۰‏ داخلی ۲۵۴ تماس بگیرید.

رده‌های مرتبط

پاسخ دهید