مباحثات

رسانه فکری تحلیلی حوزه و روحانیت

آیت‌ﷲ حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نامگذاری سال ۹۶ با نامگذاری سال گذشته خیلی تفاوت ندارد؛ منتهی مسئولان قبلاً عمل نکردند و رهبر انقلاب مجدداً بر آن تأکید داشتند. مسئولان باید سال گذشته اقتصاد مقاومتی را کامل عملیاتی می‌کردند؛ اما عمل نکردند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد در جامعه و وجود مشکلات معیشتی اظهار داشت: آقایانی که مسئولیت دارند باید با جدیت و تلاش مضاعف کار کنند تا رونق تولید و اشتغال تحقق پیدا کند.

وی با بیان این که مردم باید عادت به استفاده از تولید ملی و داخلی کنند، ابراز داشت: خرید و استفاده از اجناس و کالاهای خارجی غلط است، بخشی از حل مشکل بی‌کاری دست خود مردم است؛ از این رو اگر مردم پول خود را برای داخل خرج کنند، رونق ایجاد شده و مسأله بی‌کاری هم تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که دولت نباید محو فعالیت‌های انتخاباتی شود بلکه باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کند، خاطرنشان کرد: دولت باید امنیت همه‌جانبه را فراهم کرده و به بدخواهان و بدکاران اجازه کار ندهد.

منبع: رسا

پاسخ دهید