مباحثات

رسانه فکری تحلیلی حوزه و روحانیت

khosro-shahiبه گزارش خبرگزاری حوزه از تهران مدیر حوزه علمیه استان تهران در اجلاسیه معاونان آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه سراسر کشور در اردوگاه شهید حقانی با اشاره به اهمیت و سابقه علمی حوزه علمیه تهران، از بزرگانی مانند مرحوم آشتیانی، شعرانی و الهی قمشه‌ای نام برد و افزود: تلاش ما در مدیریت حوزه علمیه استان تهران این است که این حوزه را به سابقه قدیمی و جایگاه رفیع علمی خود برگردانیم.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه استان تهران، امسال در پذیرش طلاب، بالاترین رتبه را در کشور کسب نموده تبلیغ در مساجد و مدارس، برگزاری جلسات با مدیران آموزش و پرورش، ائمه جمعه و مدیران مدارس، تهیه تیرز تلویزیونی و مصاحبه رادیویی را از جمله تلاش‌های صورت گرفته در جهت اطلاع‌رسانی پذیرش حوزه علمیه استان تهران عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه تهران در ادامه ابراز داشت: نظارت دقیق بر امتحانات مدارس، برگزاری سه دوره المپیاد علمی و جشنواره علامه حلی از جمله تلاش‌های صورت گرفته در مدیریت چهار ساله حوزه علمیه استان تهران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروشاهی همچنین در بیان پیشنهاداتی به مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، ابراز داشت: با توجه به اینکه مدیران استانی در متن کار هستند و بیشتر در جریان نقاط ضعف و قوت حوزه مدیریت خود قرار دارند انتظار می‌رود در برنامه‌ریزی‌های استانی، مدیریت‌های استانی نیز در جریان قرار بگیرند.

رده‌های مرتبط

پاسخ دهید