مباحثات

رسانه فکری تحلیلی حوزه و روحانیت

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال با بیان اینکه موضوع اجلاس چهاردهم اساتید «تهذیب و تربیت» بوده است، اظهار داشت: در اجلاس پانزدهم برای اینکه از دیدگاه و نظرات بزرگان و اساتید حوزه بهره‌مند شویم، پیش‌نشست اجلاسیه با حضور ۷۰ نفر از اساتید حوزه در راستای موضوع اجلاس پانزدهم برگزار شد و نظرات مطرح شده را دسته‌بندی و برای ارائه در کارگروه‌های مربوطه جمع‌آوری کردیم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: پیرامون موضوع اجلاسیه، کارگروه‌های متعددی با حضور فضلا مشغول به فعالیت‌اند که با ارائه نظرات جمع‌آوری‌ شده پیش از اجلاس و مطالب ارائه شده روز اجلاسیه به عنوان بسته‌ای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه علمیه، در اختیار کارگروه‌های دوازده‌گانه معاونت آموزش برای بحث، بررسی و نقد قرار خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال ادامه داد: این طرح‌ها پس از تدوین برای تصویب به عنوان طرحی در راستای عقلانیت و شئونات حوزه تقدیم شورای عالی می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان قم با بیان اینکه در اجلاس پانزدهم از سخنان یکی از مراجع عظام تقلید و مدیر حوزه‌های علمیه بهره‌مند خواهیم شد، تصریح کرد: طبق سنوات گذشته با حضور یکی از مراجع معظم تقلید و مدیریت حوزه‌های علمیه از اساتید پیش‌کسوت، ممتاز، ایثارگر و رشته‌های تخصصی تقدیر خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ‌فال زمان برپایی پانزدهمین اجلاس اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه را پنجشنبه نهم خردادماه سال جاری در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) واقع در میدان جهاد خیابان ۱۹ دی اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری حوزه

رده‌های مرتبط

پاسخ دهید