مباحثات

رسانه فکری تحلیلی حوزه و روحانیت
مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران اعلام کرد؛

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERAبه گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران، خانم مریم ناصح، در نشست مدیران معاونت فرهنگی تربیتی این مرکز با حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با اعلام این خبر گفت: تا کنون ۳۹۶ مشاور در ۲۷۶ مدرسه جذب و مشغول به کار شده‌اند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به شرایط جذب مشاوران در مدارس، افزود: مشاوران باید حداقل دارای مدرک سطح دو حوزوی و توانمندی لازم باشند که با طی فرایند گزینش به مدارس معرفی می‌شوند.

خانم ناصح با اشاره به اینکه هر مشاور باید ۱۸ ساعت در هفته در مدرسه حضور داشته باشد، افزود: مشاوران می‌توانند در زمینه ارتقای تحصیلی، تهذیب نفس و فراهم‌سازی محیط مناسب برای تحصیل و کار، مؤثر باشند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران، به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مشاوران از سوی معاونت فرهنگی تربیتی این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: این معاونت با برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی حضوری و غیرحضوری و ارائه نرم‌افزارها و کتاب‌های مورد نیاز، سطح علمی و توانمندی مشاوران را ارتقاء می‌بخشد.

خانم ناصح با اشاره به اینکه بخشی از اختیارات و امور مربوط به معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران به مدیریت‌های استانی واگذار شده است، یادآور شد: امور مشاوران تاکنون به استان‌ها واگذار نشده است و از طریق مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران پیگیری می‌شود.

عکس: عطیه کشتکاران

رده‌های مرتبط

پاسخ دهید