- میراث فرهنگی
- عاشورا؛ نقطهی عزیمت مستشرقان برای مطالعهی تشیع
- جمهوری اسلامی ایران و شهروندی
- باستانشناسی در قرآن
- ارزیابی اخبار قضاوتهای امیرالمؤمنین علی(ع)
- ظرفیت تمدنسازی غدیر
- محدودیت مجلات علمی پژوهشی برای ایدهپردازی
- نقد مکتب اصولی شیخ انصاری
- انتخابات از نگاه فقه
- لزوم تقدیر از تألیفات ارزشمند
- دلایل نقلی بر خاتمیت پیامبر اسلام(ص)
- قواعد فقه سیاسی
- اثری سترگ در معرفی صحابه امامیه
- هرمنوتیک و علم اصول
- راههای شرعی سپردهگذاری در بانکها
- ضرورت ایجاد مکتب نوبغدادگرایی
- ضعف حوزه در ارائه الگوی زندگی فراملی
- امام خمینی(ره) احیاگر حوزه انقلابی؛ نه مؤسس آن
- مرحوم سیدموسی میرمدرس
- «سیری در منابع شیعی تاریخ ائمه(ع) از اربلی تا مجلسی»
- فلسفه علم اصول؛ اثر آیتﷲ آملی لاریجانی
- بازی دین در زمین مدرنیته
- مباحث سیاسی بحارالانوار
- فقرزدایی در سیره معصومان(ع)
- مسألهی «اختلاف قرائات» در اهل سنت مستند به اجتهاد نیست
- مقتل جامع سیدالشهدا(ع)
- شهادتنامهی امام حسین(ع)
- قرینه مقابله و فن احتباک در قرآن
- فقه حکومتی
- گونهشناسی فکری سیاسی حوزه علمیه قم
- بررسی منزلت اجتماعی سیاسی روحانیت در دهه چهارم
- گزارش کرسی «نقد بازنمایی اطلاعات علوم اسلامی»
- مواجهه تمدنی حوزه علمیه با جریانهای اهل سنت
- منظور آقای بروجردی از حاشیهبودن فقه شیعه بر فقه اهل سنت چه بود؟
- آقای بروجردی مباحث الفاظ اصول را از جنس مباحث لغوی میدانستهاند
- در عقلانیت وحیانی، «وحی» منبع است و «نقل» دلیل و راهنما
- ماهیت و حکم شرکت در انتخابات از منظر فقه سیاسی
- انقلابیبودن یعنی پایبندی به ارزشهای مورد تأکید امام؛ نه حرکتهای خلاف قانون یا تحمیل هزینه بر مردم
- حریت داشته باشیم؛ رفتارهای خودسرانه از هر جناحی محکوم است
- تأملی بر مفهوم «گفتوگو» در اندیشه و رفتار اجتماعی امام موسی صدر